Anbefalte innlegg

hei

 

 

lurer på å skremme opp bilen litte gran. tenkte ikke åpne motor for denne gang men lurer litt på ett 380 hk oppsett..

 

nå har jeg utgangspunkt i rs2 så det meste er allerede på plass.. samt 3"eksos

 

-kammer, burde jeg bruke de som sitter der, eller gå over til 7a kammer? har hatt ett oppsett med 7a kammer før som var allreit, men er rs2 kammene like bra?

 

-bensinpumpen vil jeg bytte ut på uansett og lurer derfor på å skaffe en som passer rett inn. er strømtilførsel bra nok slik den er orginalt?

 

til dette oppsettet så må jeg sikkert opp både på bensintrykk og turbotrykk. hva er normalt å ligge på her? på dette oppsettet altså..

 

takker for alle svar ;:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For "kun" 380 holder RS2 fint. Org 3B/ABY/AAN hadde også fungert greit. Ikke kammene som er begrensningen i et 380 oppsett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er klar over at 380 ikke er stort sprang for rs2 motor. men hvilket grunntrykk er bensinen på, og hvor mye turbotrykk. sånn ca altså.

 

noen som vet hvor mye clutchen tåler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil du vite hvor mye trykk som skal til er det greit å opplyse om hvilke dyser og turbo du har tenkt å bruke på dette oppsettet...

men med org Rs2 må du nok øke trykket over dysene en hel del... Har ikke kalkulator her, så hvor mye får noen andre gleden av å svare på;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

utgangspunktet er orginal rs2 motor ja, tenkte på større oppsett.. men for nå holder dette.. så, org rs2 dyser, rs2 kammer, rs2 grenrør og turbo.

 

kan det stemme med rundt 4bar grunntrykk?

 

har rs2 hjernen orginalt 3barmap`?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunntrykket avhenger vel mest av hva han som mapper/har laget chippen setter opp for

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3bars mapsensor på ADU ja, er vel 3.8bar bensintrykk...

 

meeen, du satser vel litt høyt om du tror du skal klare 380hk med org rs2 turbo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja dety er mye mulig det ikke blir akkurat 380. jeg får prøve meg frem litt ;)

 

takker for svar.. ang rs2 turbo.. noen som vet sånn ca hva en slik kan være verdt? nyoverhalt for 1000km siden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.