#1 Skrevet Mars 15, 2010 Som dere ser har ventliene slått ned i stemplet, det er 2 hakk i stemplet, det er ikke helt ut i kanten så det har ikke noe å si for kompresjonen? Bør de byttes (forhåpentligvis ikke), eller har det lite å si? Kom med tips, Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2010 Kan ikke tro at det har så mye å si på en standard motor. Om den skal hentes mye hk utav, blir det vel litt annerledes. Jeg hadde en Ascona en gang. Der havnet det en liten skrue nedi forgasseren. Denne havnet jo inni sylinder og ble trykket litt nedi stempelet. Tok av toppen, fjernet skruen, skrudde sammen igjen og kjørte lenge med den motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2010 Kan ikke tro at det har så mye å si på en standard motor. Om den skal hentes mye hk utav, blir det vel litt annerledes. Jeg hadde en Ascona en gang. Der havnet det en liten skrue nedi forgasseren. Denne havnet jo inni sylinder og ble trykket litt nedi stempelet. Tok av toppen, fjernet skruen, skrudde sammen igjen og kjørte lenge med den motoren. Har chip på den ja, men skal ikke ta ut noe mer hk enn det som er med chipen Du kjørte lenge på den, vil det si at den røk til slutt da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2010 Har chip på den ja, men skal ikke ta ut noe mer hk enn det som er med chipenDu kjørte lenge på den, vil det si at den røk til slutt da eller? Er bortimot 15 år siden, så den historien (med gamle opler) er gått litt i glemmeboken. Men ja, den røk til slutt, men av andre grunner mener jeg å huske. Eller, kan ikke huske at det lagde noen problemer med et hakk i stempelet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2010 turboen er foresten oppgradert, bilen skal yte 215 hk med chipen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...