#1 Skrevet Mars 15, 2010 Kjedelig! Men kan vel fikses Prosjekt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2010 Oysann! Bare å bytte hjul her så er den tilbake på veien ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2010 Litt sleggemekk og nye hjul så kan jeg godt FÅ den jeg. Greit å ha som banebil;) Driter da i om den er ripefri:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2010 Uff, hvorfor kan ikke folk som eier slike biler kjøre skikkelig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2010 Fordi folk som eier sånne biler tror de kjører skikkelig. Lett å bli varm i trøya med litt gamp bak setet, vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2010 Da er det bevist, R8 kan hugge ned ei lita buske! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...