#1 Skrevet Mars 15, 2010 Er det noen som kan hjelpe meg med delenr på org sklitramme på en a6 2007 mod. Den som er innfelt i grillen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2010 Er det noen som kan hjelpe meg med delenr på org sklitramme på en a6 2007 mod.Den som er innfelt i grillen. Dersom du har de NYE store skiltene, bør du gå for nr 11 på dette bildet (4F0 807 285 E) Den kjøpte jeg... Litt usikker på om det er IRR eller 1QP som er slutt betegnelsen på den jeg har.. (tror det er 1QP) ...men min er MED P-sensor hull.. Den har akkurat plass for det nye skiltet, som er litt for stort for den gamle plata. Brukte dobbeltsidet tape for å feste.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2010 Evt så passer de nye skiltene med litt innsats av vinkelsliper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2010 Evt så passer de nye skiltene med litt innsats av vinkelsliper Hehe... Joda, sikkert.. Men det er visst lett å "sprekke lakken" på de nye skiltene, om man borrer i dem i hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2010 Hehe... Joda, sikkert.. Men det er visst lett å "sprekke lakken" på de nye skiltene, om man borrer i dem i hvertfall Det er en plastramme rundt selve skiltet, og det er den som er problemet. Det går som sagt veldig fint med vinkelsliper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2010 Tror jeg skrev feil her,mente skilt ramme som er intrigert i grillen fremre.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 16, 2010 Tror jeg skrev feil her,mente skilt ramme som er intrigert i grillen fremre.... Ja... det er det jeg også snakker om.. Eller missforstår jeg deg veldig her nå Kim? Rune snakker om å gjøre SKILTET mindre med vinkelsliperen.. dersom det ikke passer i skiltrammen du allerede hadde på den gamle A6 grillen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 17, 2010 Jepp, jeg bare nevnte hvordan du kan få skiltet til å passe i den gamle ramma. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 17, 2010 Ok..da er jeg endelig med. Takk for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...