#1 Skrevet Mars 15, 2010 Genialt! Hvilken poff er det som høres ved 13-15 sekunder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2010 Genialt! Hvilken poff er det som høres ved 13-15 sekunder? Er vel lyden av femmer uten dump/resirkventil;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2010 How to? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2010 Kople vekk evt resirk/dump ventil så du får tilbakeslag (trykkbølge) i turbinen som følge av lukket gasspjeld. Mener du finner noe om dette her på forumet om du søker turbo surge, avansert søk osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2010 Er dette egentlig gunstig for turbo? Blir muligens feilplassert denne posten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2010 Er dette egentlig gunstig for turbo? Blir muligens feilplassert denne posten... Sliter mer på turbo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 16, 2010 Sliter mer på turbo... Mens andre sier det ikke har noe å si. Litt fram og tilbake der... Men lyden er verdt det uansett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 16, 2010 Mens andre sier det ikke har noe å si. Litt fram og tilbake der... Men lyden er verdt det uansett:) Det er lyden som er så bra. Spørs om jeg skal prøve i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 16, 2010 litt optimistisk å tro at du får S1 lyd om du bare fjerner resirk, er gjort litt mere med de 20v motorene enn S4:p men noe lyd blir det, men får like knall lyd om du setter på en stram alu-resirk, noe mere vennlig for turboen din;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 16, 2010 Hehe, gøy å prøve. Vet du om hvor "stram alu-resirk" kan skaffes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 16, 2010 Hehe, gøy å prøve. Vet du om hvor "stram alu-resirk" kan skaffes? biltema, turbofun, 034, etc... vanlig forge resirk som kommer med shims. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 16, 2010 Mens andre sier det ikke har noe å si. Litt fram og tilbake der... Men lyden er verdt det uansett:) Tja, turboen blir jo nødt til å snurre dobbelt så mye omtrent, så tviler på det er positivt hvertfall Jeg kjører alu-resirk på min S3 med stram fjør. Kommer tilbakeslag under 2,5rpm ca, men den blåser helt ut over dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 17, 2010 2:02 ut i klippet. Heftlig.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 17, 2010 Ikke helt gruppe B, men S1 hvertfall Kan sitte å høre på den lyden dagen lang. Høres ut som 5'ern har uendelig med kraft som den bare lengter etter å få ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 17, 2010 Ikke helt gruppe B, men S1 hvertfall Dette er helt gr. B. Samtlige S1 er klassifisert for dette, inklusive Pikes Peak bilen. Noen tror feilaktig det er en spesialbil, men den er en av 20 "ordinære" S1 i utgangspunktet - her med Bobby Unser i 1986. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 17, 2010 Da lærte man noe nytt i dag å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...