#1 Skrevet Mars 16, 2010 Da var clutchen på golfen gåen gitt.. Jeg må få slept bilen avgårde, men fant ut igår at slepefestet foran ikke er i bilen (har forstått det slik at det skal være med en slepekrok til å skru på når den trengs?) Er ikke som har en slik til låns/salgs da slik jeg kan få slept bort bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2010 Da var clutchen på golfen gåen gitt..Jeg må få slept bilen avgårde, men fant ut igår at slepefestet foran ikke er i bilen (har forstått det slik at det skal være med en slepekrok til å skru på når den trengs?) Er ikke som har en slik til låns/salgs da slik jeg kan få slept bort bilen? Du har sjekket i reservehjulsbrønnen og/eller sidelommer bak? Er en gullfarget øyebolt med links gjenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2010 Du har sjekket i reservehjulsbrønnen og/eller sidelommer bak?Er en gullfarget øyebolt med links gjenger Nei den er borte vekk:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...