Passer 9x19 255/40 ET44 på en A4 B5 (1,9 Tdi Q)?

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har funnet noen fine RS6 felger, men de befinner seg litt langt unna der jeg bor. Noen som vet om jeg får plass til disse? Bilen er i tillegg senka 45/35.

 

Takk!

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Det er mine hjul du tenker på :-)

 

Som jeg har svart deg på mail nettopp, så er ok ikke innpresset ideellt for din bil, og sannsynligvis er det litt mye gummi dersom bilen din er senket.

 

Uansett så ser det også ut som at hjulene blir solgt i morra :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he! Det stemmer. Fant en dekk/felg kalkulator i en annen tråd her på forumet. Ser at det fort kan bli litt trangt. Takk for hjelpen. :) Jeg får lete videre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Har funnet noen fine RS6 felger, men de befinner seg litt langt unna der jeg bor. Noen som vet om jeg får plass til disse? Bilen er i tillegg senka 45/35.

 

Takk!

 

Robert

 

Felgene går nok med 225/35 dekk, 255/40 får du selge en en kar med Allroad :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare jeg får tilbake min B5 skal jeg gi deg et svar. Henta noen 9x19 felger i dag som jeg planerer å kjøre på i sommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Har funnet noen fine RS6 felger, men de befinner seg litt langt unna der jeg bor. Noen som vet om jeg får plass til disse? Bilen er i tillegg senka 45/35.

 

Takk!

 

Robert

Som det er sagt over her, så passer nok felgene akkurat med det innpresset, men dekkene blir nok for store dessverre..

Hei

 

Det er mine hjul du tenker på :-)

 

Som jeg har svart deg på mail nettopp, så er ok ikke innpresset ideellt for din bil, og sannsynligvis er det litt mye gummi dersom bilen din er senket.

 

Uansett så ser det også ut som at hjulene blir solgt i morra :-)

Da regner jeg med at vi kommer å henter de senere i dag? :)

 

Var en kamerat av meg som du snakka med på tlf i går :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp igjen denne tråden da jeg lurer på om 9x19 (org. Et 52) vil passe på 2000 a4 b5 avant. Med 235/35-19 conti. Sportcontact

Har enn så lenge 2x 10mm og 2x12mm spacere. Så et40/42

Som jeg tenkte og prøve imorgen men gidder ikke om det ikke passer

Er bare org. Sport senk "s4" understell. På den

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.