#1 Skrevet Mars 22, 2010 (endret) Noen som har dette liggendes? Ta kontakt på PM eller 99462375. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2010 Noen som har? Må ikke nødvendigvis være av den røde og svarte typen, men også av orange og rød. Bare ikke helsvart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2012 Alt av interesse, så lenge de er hele. Helsvarte, røde og svarte, samt røde og gule. Ta kontakt på PM eller tlf som står i første post. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2012 Røde å gule finnes vel fortsatt å få tak i på ebay. Helt nye i embalasje. Koster dog noen kroner, men da får du noe som er helt og uten sprekker og flassing av lakken på baksiden av heckblende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2012 Skal søke litt på Bukta og se hva jeg finner:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2013 Bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 28, 2013 Jeg har jo en på bil. Hadde håp om å bli kvitt hele bilen men ser dårlig ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 28, 2013 Spurt om den før, men hva krever du for den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 29, 2013 500,- om den er fri for sprekker. Den er noe matt vet jeg, men det går vel fint å få blankt igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 29, 2013 Hva er prisen for den med lyktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 30, 2013 1300,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 30, 2013 Da kan du nok beholde begge deler en stund til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 30, 2013 kjøp min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 30, 2013 Trenger jo ikke nå, sånn egentlig. Sikkert derfor tråden lå så langt baki arkivet også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...