#1 Skrevet Mars 20, 2010 (endret) Selger en polo 1.6 i deler bilen har: svart skinn dørtrekk = 1200.- kamei grill = 300.- 16v Bakfanger = 800.- org sota baklykter = 600.- strøken svart bakluke = 1000.- panser med små bulker = bud.- har mye annet og, bare spørr delene befinner seg i skodje kommune, 20 min fra ålesund Rolf Kristian Salen / 93253554 kom med bud, alt skal vekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2010 da ser det ut som bakfanger er solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2010 da ser det ut som bakfanger er solgt Med eller uten skiltlys? jeg trenger det om du har. Har du ratt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2010 Trenger kamaksel/motor.. Har du dette? Pris Mvh Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2010 Med eller uten skiltlys? jeg trenger det om du har. Har du ratt? mener på jeg har skiltlys liggende har desverre ikkje ratt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 24, 2010 Har du plast skrammelet i midtkonsollen på dashbordet? Hele rukkelet der radio varmeapp-brytere+++ er satt inn i. Min er sprukket i begge øvre hjørner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 24, 2010 8v eller 16v? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 24, 2010 Trenger kamaksel/motor.. Har du dette? Pris Mvh Jørn Har du motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 24, 2010 Har du plast skrammelet i midtkonsollen på dashbordet?Hele rukkelet der radio varmeapp-brytere+++ er satt inn i. Min er sprukket i begge øvre hjørner. desverre.. Har du motor? desverre.. 8v eller 16v? har ikke motor desverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 27, 2010 (endret) Har du støtfanger foran med skinne? den delen som grillen sitter i som er som regel lakkert i samme farge som bilen:) gearkule og panserlås. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 12, 2010 (endret) Bump! Lagt til etter 5 dager 16 timer: baklykter er solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 4, 2010 Hvis denne bilen enda eksiterer, har du hattehyllen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 2, 2012 har du speilene på begge sider!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...