hvor grove dimensjoner og innpress går på A4 B6??

Anbefalte innlegg

hvor store hjul er mulig å få på en a4 b6 AVANT? vil ha 20''. men hvilken bredde og innpress er det som fungere uten for mye subb? om du har en B6 med 19'' eller 20'' som er litt breie eller har lavt innpress så sleng gjerne ut bilder med info som felgbredde, strl, ET å dekkdim:)

 

har feks sett på noen 9x20 (vet ikke ET ennå)

men er det noen sjans for at 9'' går foran? noe skeptisk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9x19" foran går iallefall med ET38 :)

Ligger bilder av en B6 stv. med dette oppsettet her inne på dekk og felg forumet et sted.

Jeg har henta meg felger i 9x19" ET38 i dag faktisk, men disse skal på min B5 da. Vet ikke hvor mye forskjell det er mellom B5 vs. B6, men tviler på at det er store forskjellen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har holdt på lenge og undersøkt det samme selv, kommet frem til at et trygt valg er 9x20" med et40, da går det med endel senk også uten at det subber. Iallefall etter det jeg har blitt fortalt, de sa det samme på norsk bildelsenter også. han jeg snakket med hadde hatt en b7avant med den dimensjonen. Og han mente at hjulbuene og alt rundt var likt på b6 og b7. Så da satser jeg på det er riktig:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.