Anbefalte innlegg

Skulle stille bak setet på passasjer siden her en dag, og da kom plutselig airbag lyset på.

Hva kan være grunnen til dette? Og hvordan fikser jeg problemet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper nok hvis du sier hvilken bil det er ;)

Jeg har hørt noen A4 skal ha en plugg under setene som kan bli dårlig kontakt i.

Du må vel uansett slette feilkoden med VAG-com eller dra til Møller for å fjerne lyset vil jeg tro....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper nok hvis du sier hvilken bil det er ;)

Jeg har hørt noen A4 skal ha en plugg under setene som kan bli dårlig kontakt i.

Du må vel uansett slette feilkoden med VAG-com eller dra til Møller for å fjerne lyset vil jeg tro....

Sorry. Det er en 2000 mod A4 2,5 tdi Q

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det er noen fester under sete, disse er noe dårlig, demonter sete og sjekk hvordan ledningen ser ut, eventuelt lodd opp på nytt igjen. Har altid bedt møller gjøre det, for hver gang den løsner, noe den vil gjøre igjen tar jeg det på reklamasjon.. :P Har skjedd 4 ganger siste 6 mnd. Alle gangene har møller reparert uten ekstra kostnader for meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.