#1 Skrevet Januar 29, 2005 Er det normalt at 2,5tdi 115hk, skal vere dau under 2000rpm? Går ikke an å kjøre på 5. i 70 sona i slake oppoverbaker. (1800rpm) Går bra når den kommet over 2000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2005 hei mener turbo ikke får nok trykk før ca 2000 rpm, så da spørs det hva du mener med dårlig?? men jeg er ingen expert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2005 Chip eller box er løsningen her! Mindre lag... Mvh Jan Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2005 De skal dra under 2000 også, men får ikke noe særlig trykk før rundt 2000. En chip vil hjelpe på der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 29, 2005 På diesel, har ikke bilen fullt ladetrykk på turboen før ca 2000 rpm... og derfor drar mye dårligere der enn over 2000 rpm. På min har jeg bytta chip, og den har fullt ladetrykk påca 1500 rpm, da drar den mye raskere og lenger enn orginal. Så en chip er absoultt å anbefale. JTE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 29, 2005 sjekk luft mengde måleren martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2005 Er det normalt at 2,5tdi 115hk, skal vere dau under 2000rpm?Går ikke an å kjøre på 5. i 70 sona i slake oppoverbaker. (1800rpm) Går bra når den kommet over 2000. Jeg har 140 hk med ABT chip og har akkurat det samme problemet.? KN innsatsfilter òg. Kan det være luftmengdemåleren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 31, 2005 Det er så mye på markedet. Hadde vert greit å høre erfaringer fra dere. På diesel, har ikke bilen fullt ladetrykk på turboen før ca 2000 rpm... og derfor drar mye dårligere der enn over 2000 rpm.På min har jeg bytta chip, og den har fullt ladetrykk påca 1500 rpm, da drar den mye raskere og lenger enn orginal. Så en chip er absoultt å anbefale. JTE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 31, 2005 Den femsylindrede motoren er det vel ikke så veldig mye drag i under 2000 iom at turboen ikke trykker på enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...