Nettbutikker der de selger ytterringer til HTN?

Anbefalte innlegg

Noen som veit om noen, forutenom HTN selvsagt? Har prøvd å sende mail til både HTN og Dubmeister, men ikke noe svar å få, og det begynner å haste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

iclair.de kanskje?? Eg så gjennom men fant ingen ting til HTN, men kanskje du kan sende en epost til dem å høre:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal høre med de;)

 

Ellers fikk jeg dette svaret på WW:

Hi

 

the HTN rims for the 13" Centers are the same like BBS e30 rims.

 

You can get them from BBS directly or from Käfer Motorsport.

 

http://www.bbs-racing-wheels.com/

 

or try to get used ones on ebay Germany.

 

Sebastian

 

Så da virker det lovende, ettersom HTN ikke svarer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Målte senteret jeg har hjemme her nå, men dette er jo ca 12,4", og ikke 13". Men kanskje det som går for å være 13" - noen som veit?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må sende mail på tysk til HTN eller ringe

 

ikke lenge til jeg skal ha opp en felg til derfra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte en på engelsk sist uke, og en på tysk i dag, så får se om jeg får svar på den tyske. Tenkte å ringe, men de skjønner kanskje heller ikke engelsk språklig? :P

 

En 2000 i reserve? Kanskje fått slengt med ytterringene mine på samme leveransen, da, hvis det hadde gått? Bare jeg får ytterringer innen Mai, så hadde det jo kanskje vært en idé.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er egentlig bare ett senter jeg skal ha, men vurderer å oppgradere til en komplett felg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne igjen ettersom HTN ikke er så interessert i å svare på mailer, enda jeg har fått de "oversatt" til tysk. Ikke sendt noe nyss, men ikke fått svar på de 2-3 jeg sendte for en stund siden. Sendte også Dubmeister en mail i dag, så får håpe de hjelper.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd iclair? Jeg har kjøpt noe der og det er bra service der!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun sjekka nettsida, og der har de ingenting til HTN. BBS E30 ringer passer jo, men synes disse ser mer kantete ut enn hva de originale ringene fra HTN er, da HTN sin steplip har ganske avrundede kanter i forhold til hva Schmidt, BBS, RH osv har. Gidder ikke å kjøpe 2 ytterringer som ikke er like de som alt sitter der:o

 

E30 med 3" ytterringer:

dsc0252av.jpg

 

Mine:

IMG_0315.jpg

 

IMG_0311.jpg

 

Ser ikke likt ut i mine øyne ihvertfall.

 

Edit: Sender en mail til Iclair for å høre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iclair kunne skaffe ringer som var 3,5" breie sa de, men usikker på hvordan de ser ut kontra mine.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne sende en av mine ytterringer til Iclair for at de kunne ta mål av mine, så kunne de lage to nye ytterringer til meg. Bakdelen er at de ikke lager breiere enn 3,5", og det er 4" jeg aller helst vil ha. Får tenke litt på hva jeg skal gjøre:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått tips om DETTE nettstedet også, men fortsatt skeptisk til om ytterringene er like i utseende som mine er:o

 

Det morsomme er jo at de selger også andre sentere som passer på ytterringene og tønnene mine, så hadde jo vært moro å kjøpt nye sentere en gang også:

rs01.JPG

 

rs02.JPG

 

rs03.JPG

 

rs04.JPG

 

rs05.JPG

 

rs06.JPG

 

rs07.JPG

 

rs08.JPG

 

rs09.JPG

 

rs10.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk overraskende nok svar fra HTN dagen etter at jeg sendte min Google-oversatte mail, og prisen på 2stk ytterringer som er 4" breie med 64 bolter med 24k gull, ble 414,00 € (3,213.19 NOK) ferdig tilsendt Norge. Blir nok til at jeg bestiller derifra så fort det er noen ekstra kroner til overs:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.