Anbefalte innlegg

Hei.

Har et problem, ble stoppet av biltilsynet. De fant ut at jeg hadde senke fjører.

Greit nok tenkte jeg, hadde jo tuv papirer. Bestilte time på biltilsynet, bror min kjørte bilen min til gjøvik. Men fikk den kjedelige beskjeden om at tuv og vognkorte ikke var no bra match, fordi bilen var 13kg for tung bak i forhold til det som sto at fjørene tålte i tuv papirene.

Hele greia er jo merkelig, det er jo tuv papirer til bilen min. Ringt å hørt litt at å fram, å han som selger fjørene sier at det ratt er bomma i vognkortet. Syns dette er merkelig. Men hva tror folket.

Noen andre som har vært borti det samme?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En så voldsom feil må de jo se er en skrivefeil? dersom din bilmodell er nevnt spesifikt i dokumentet?

Det kan og tenkes at produsenten har et nytt dokument som er oppdatert. Evt importør.

I verste fall må du kanskje betale noen kroner for det, men det er det vel verdt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, skulle tru det. Det er til min bilmodell.

Ser ut som det blir en lang mail til møller, så skal de sjekke det opp.

Den stemmer jo foran, men det er bak det er no feil.

Ringte til importøren, å han hadde ikke noen andre papirer.

Han måtte værtfall ha typegodkjennings papirene ifra møller.

Jaggu meg unødvendig. Men men.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.