Anbefalte innlegg

Hei!

 

Driver å titter på felger nå, og har funnet noen felger jeg har lyst på.

 

Tenkte jeg skulle ha 8,5x18" foran og 9,5x18" bak. Men lurer på hvordan dekk jeg kan ha på denne bredden..? Har lyst på dekkstrekk.

 

På forhånd takk!

 

 

Alex.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dårlige bilder men her er 2 stk med 225/40-18 på 9.5" felg

9.5_225_40_R18_Falken_512.jpg

 

9.5_225_40_R18_Falken_512-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shit, det var kanskje i det drøyeste laget. Jeg hadde nemlig tenkt meg ut 215-35 foran og 225-40 bak. Men tror ikke jeg vil ha så mye strekk. Men hva med 235-40 bak..?

 

Noen som vet hvordan det vil se ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Driver å titter på felger nå, og har funnet noen felger jeg har lyst på.

 

Tenkte jeg skulle ha 8,5x18" foran og 9,5x18" bak. Men lurer på hvordan dekk jeg kan ha på denne bredden..? Har lyst på dekkstrekk.

 

På forhånd takk!

 

 

Alex.

 

Det skulle vel gå fint det sålenge ET er 30 eller høyere. 225/40 rund baut ville jeg brukt, 215 foran og bredere men samme profil bak gir kanskje likere strekk, men ulike hjulstørrelse, noe som gjør settet litt ukurrant å bruke og i hvertfall omsette videre.

 

Det beste, hvis du har plass bak, er kombinasjon 215/40 og 245/35 eller 225/40 og 255/35, men da frykter jeg for bakskjermene dine. Hvis ET er 40 kan du vurdere det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.