får ikke lagt inn bilder!

Anbefalte innlegg

Hvordan får jeg forminsket størrelsen på bildene mine? er ikke så veldig flink med hidden, men trenger litt hjelp. (nå som gti'en er nylakka!)

mvh sondre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk ett bildebehandingsprogram! Feks; ACDSee, Photoshop, eller PaintShop Pro. Finnes mange.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du søker på "legge bilder" på forumet, får du opp alt du trenger å vite, og litt til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du søker på "legge bilder" på forumet, får du opp alt du trenger å vite, og litt til.

Får ikke til å legge inn bilder på forumet jeg heller, prøver å gå på "sett inn bilde" men det går ikke det heller.

Er nå litt fersk jeg og da... :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kort og godt.. Idet du skriver inn et innlegg, kan du legge til bilder. Da må du først "laste opp" et bilde, og størrelsen på bildet kan ikke være over 800x600 i oppløsning eller 100kilobyte.

Dersom bildet er større, får dere ikke lagt de ut. For å forminske bildene må dere bruke et bildebehandlingsprogram som Photoshop, Paintshop eller ganske enkelt Paint som er på alle pc'er med Windows.

Dersom dere vil ha lagt ut noen bilder, kan de sendes til knutis@penthausen.net så skal jeg få lagt de ut i den tråden dere vil. Men vær så snill, begrens dere litt. Og sørg for at det er en viss kvalitet på bildene dere sender. Fokus bør feks være iorden. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.