#51 Skrevet Juni 27, 2011 kostbart er barre for bokstaven ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juni 28, 2011 kostbart er barre for bokstaven ! Hvor mye kom motorbyttet på totalt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juni 29, 2011 nei har ikkje fått tak i han som skulle selge meg motor igjen.. såååååe, eg sitter her uten motor enda. men motorene ligger i seg sjøl uten turbo og div på mellom 30-40 lapper i norge. men vist du veit om, eller har kontakter i utland som kanskje kunne skaffet en sånn type motor, så tar eg gjerne imot tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juni 29, 2011 nei har ikkje fått tak i han som skulle selge meg motor igjen.. såååååe, eg sitter her uten motor enda. men motorene ligger i seg sjøl uten turbo og div på mellom 30-40 lapper i norge. men vist du veit om, eller har kontakter i utland som kanskje kunne skaffet en sånn type motor, så tar eg gjerne imot tips Får slenge i EL. motor:D ?version=3&vq=hd720" frameborder="0" allowfullscreen> Flytta seg greit:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...