Anbefalte innlegg

Flott om du hadde giddi å sende meg linker på ALT du VET jeg trenger :)

Det ser ut til at du har funnet det jeg har lett etter i 6 mnd.. : rolleyes

 

Tar nok meg dager å leite etter akkurat RIKTIG deler :)

 

Hvor fant du DEN kursen på Engelske Pund ?

Får opp kurs på 9,95 hos DnB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det fikser jeg Frode.:)

Jeg har testet og som sagt alt fungere utmerket.

Genial løsning:)sender deg linker og noen bilder skal jeg ta slik at du ser hvordan det ble.

Det beste er jo at det ikke koster skjorta,med interfacen,dvd og ryggekamra kom det på total kostnad underkant av 4 lapper.

Møller skulle alene ha 12000 for å montere parkeringsensor bak : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ypperlig Kim! : ja :

 

Har spurt forumet her.. og Møller.. men uten hell.

 

Jeg trodde jeg lå dårlig an, siden jeg ikke hadde TV-tuner.

 

Riktig god påske ! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men du har altså ikke tv eller kamera originalt, og likevel virker dette?

 

ALLE andre sier nemlig du MÅ ha en av delene for at skjermen skal støtte video.... Ser ikke helt logikken, men når alle som driver med det sier det så tror en jo på de.

 

Jeg har også MMI high 2G.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare løp og kjøp.

Jeg gir meg ikke før det motsatte er bevist:)

Monterte kjørecomp på a3 til kona(møller sa dette var umulig)kostet meg 3 lapper så fungerte alt:)

Skal sende info og video til frode ang monteringen,kan sende deg det samme Rune:)

Du trenger ikke tv tjuner som koster over 7000.-alt monteres etter den org mmi boksen.

Innstaleingen er veldig enkel da det er bare å demontere hanskerom,så har du tilgan til alle kabler.

Ja skjønner ikke hvor de sier dette ang tv tjuneren,ligger masse ut på nett ang ettermontering av interface .

I Norge koste interfacen 3500.-men den ligger ut på nett for 1300.-:)

Sender alle link på mail om du ønsker det.

Mail add??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hørs int. ut ja. Har stor skjerm men verken navi eller tv. skulle gjerne bygget ut dette litt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men denne interfacen er jo kun video, du må ha en annen til nesten samme pris for å få lyd, og da må du vel velge lyd og bilde separat... Slik som det ser ut for meg på bildene, vil du også miste muligheten til å bruke cd1 i veksleren, siden den vil bli lydinngangen fra interfacen...

 

Blir nok litt for mye dill for min del, men kom for all del med tilbakemeldinger her når det er oppe og går :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[quote name=.......TIPS engelske pund er 5,95 nå så det er rasende billig å bestille fra england nå :)[/quote]

 

He he he... Tror du har lurt deg sjøl om du skal kjøpe fra England. Den kursen du oppgir er vel for US$ og ikke £... Den er vel 9,01 for tiden....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja,stemmer det med lyden:)

Bruker fm modulator fra dvd spilleren tenkte jeg.

Ang I pod,ser jeg de selger dVd spillere med slike inngang.

Får min dvd spiller i morgen,skal koble den opp ,så får jeg se.

Ja stemmer det med pund.......150 pund =229 dollar:)norske kr 1374.-

Er uansett billig.

Om du mister cd1 har du nå mulighet til å bruke minnebrikke i dvden med mye mere musikk en 1 cd.

Frode Kristof du kan bruke denne boksen og koble uorg navi i rgb utgang,da får du bilde på mmi skjermen:)

Rune!Dette er enkelt:)til og med jeg som har ti tommeltåtter får dette til:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke redd for at det er vrient å montere, jeg synes bare det så litt for dillete ut i bruk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge du ikke vil spandere 30-40 tusen på org deler ,synes jeg dette er en genial løsning som er rimelig.

Samtidlig fungere det på orginale mmi systemet.dette er et system du lett kan bygg videre på alt fra aux utgang,tv tjuner,bil pc,i-pod,forsterker,dvd,eksterne skjermer,uorg navi.ryggekamra!

Jalla kan det være for min del,så lenge det funker!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, virker veldig bra dette, bevares.

 

Men for min del så trenger jeg egentlig ikke dette, siden jeg har skjermer i nakkestøttene til barna, full navi, bluetooth, AMI og ryggesensorer foran og bak, så da kommer det inn i "kjekt og ha" katerogien, og da må det være veldig bra for at jeg skal gidde :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har org navi,blåtann,telf fra før jeg også,mitt behov er hovedsaklig kamra bak.

Men siden dette systemet åpner for fler muligheter er det som sagt kjekt å ha prinsipet,men er det ikke slik med alt da?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kva type interface for lyd bruker du?

 

 

Da begynner det å ta form med utbyggingen av ryggekamra og mmi:)

Har fått interfacen og dvd spilleren montert.Klargjort ryggekamraet,er testet å greit.


Mangler kamera og aux interface fr å få lyd gjennom mmi.

Er bestilt så håper å få montert dette til helgen:) http://s892.photobucket.com/albums/ac121/mik12345/?action=view&current=06042010005.flv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.Det er denne aux interface jeg bruker:http://issuu.com/xcarlink/docs/most_aux_in_interface_instructions__1_

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik du har gjort det i din bil Kim, du kan ikkje skifte musikk fra MMI. Alt det må gjøres via DVD- spilleren??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei,alt fungere som tidligere.

Skifter musikk og cd plater fra MMI.

Har også info fis,hvilken sanger og cd.

Spiller du musikk fra DVD må du selvfølgelig skifte fra fjernkontrollen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.