#1 Skrevet Januar 29, 2005 http://abfhm.free.fr/womendrivers.wmv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2005 hehe, glad det ikke var min del der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2005 får ikke åpnet filen, noe galt med pc'n min tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2005 hahaha.... sinsykt bra glad det ikke var min heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2005 Høyreklikk, lagre som. Deretter åpner du den i en av spillerne på pc'n. Dersom du ikke får bilde, eller ikke får lyd kan det være at du mangler en codec. Last isåfall ned noe som kalles SLD codecpack. Jeg er veldig fornøyd med den, den siste jeg lastet ned var kalt Hellfire version og var på 12mb. Etter den kan jeg spille av alt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2005 Høyreklikk, lagre som. Deretter åpner du den i en av spillerne på pc'n. Dersom du ikke får bilde, eller ikke får lyd kan det være at du mangler en codec. Last isåfall ned noe som kalles SLD codecpack. Jeg er veldig fornøyd med den, den siste jeg lastet ned var kalt Hellfire version og var på 12mb. Etter den kan jeg spille av alt. takker nå fikk jeg se den, får tenke meg 2 ganger om før jeg sender kjerringa på kjøpesenteret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2005 hahahahhahahha.... den var morsom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 5, 2005 Kongefilm... Denne skal jeg vise til frua hvis hun klager på mannfolk i trafikken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...