Anbefalte innlegg

Når det er kaldt ute så lyser glødelampa med en gang når tenninga skrues på,men nå når det blir varmere i været så må jeg sitte å vri på tenninga mange ganger for at lampa skal tennes. Det er også et problem hvis det blir mye start og stopp, har bytta tenningslås,starter og glødereele.Det hender også at bilen dør ut etter noen min. kjøring.

Er det noen som kan hjelpe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det er kaldt ute så lyser glødelampa med en gang når tenninga skrues på,men nå når det blir varmere i været så må jeg sitte å vri på tenninga mange ganger for at lampa skal tennes. Det er også et problem hvis det blir mye start og stopp, har bytta tenningslås,starter og glødereele.Det hender også at bilen dør ut etter noen min. kjøring.

Er det noen som kan hjelpe!

kanskje motor temp føler, denne styrer vel og når innslag av gløding skal skje basert på tempratur.. ta en sjekk med vagcom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.