Anbefalte innlegg

Først av alt; første innlegg på forumet etter mye interessant lesning!

Nå har jeg nettopp tatt steget og kjøpt en strøken 07-modell A3 Sportback 2.0TDI Quattro, og denne har jeg selvfølgelig noen planer for.

Derfor er jeg ute etter tips som kan passe bilen godt.

Først av alt tenkte jeg på en S3 diffusor og potter til bilen min.

Har noen peiling på delenummer og eventuell pris på dette?

Ellers tenkte jeg å kanskje bytte ut speedometer til et nyere med FIS-display i farger, om det er mulig?

Og felger skal byttes ut, men der skal jeg lese litt mer dekk/felg-tråden..

Takker for alle konstruktive svar :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med Audien din...velkommen i klubben!

Hvis du kan lese tysk så prøv audi freunde...tysk side med AL den info du søker!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der kommer jeg nok litt til kort, det er ikke min sterkeste side ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger litt hjelp her.. Fikk beskjed av Møller (Nordlie Auto) at diffusoren til en S3 2008 ikke vil passe min SB 2007.. Stemmer dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger litt hjelp her.. Fikk beskjed av Møller (Nordlie Auto) at diffusoren til en S3 2008 ikke vil passe min SB 2007.. Stemmer dette?

Får s3 i SB og...

Men, s3 fanger er jo langt unna lik en SB fanger...:)

Audi-A3_Sportback_2009_800x600_wall.jpg

audis307111600nc7.jpg

s3 SB..

audi-s3-sportback-02.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det vitterlig ikke fangeren jeg spør etter, men diffusoren :P

Etter hva jeg har skjønt, trenger jeg et glippe i fangeren min, og det mener jeg at har. Skal ta bilder av min fanger i dagslys og legge opp, så kan dere vurdere her :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har uansett bestilt diffusoren gjennom NBD.no nå, så den kommer til uka :) Ellers er fangeren min lik som S3 Sportbacken over her, så dette tror jeg blir slam dunk! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bøir bra det...men jeg er litt usikker på hvorvidt den vanlige potten kommer til å sitte i S3 diffuseren. Må evt. modde litt...men det går jo det og! Uten tvil peneste styling som finnes for 8P. S3 ftw

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har allerede skaffet meg nye enderør som skal på ;) Originale, blanke endestusser til A3. Dette blir en morsom vår. Ser ut til at jeg prøver meg på S3 replica-felger og, ser de er mulig å få tak i :D S3 front KANSKJE etterhvert, om pengene strekker til. Samt ratt og bremser :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.