Anbefalte innlegg

Hei :)

Skal kjøpe nye dekk for å få bort strekken.

Hvilken dekk-dimensjon gir 100% rette dekksider på 9x18 felg? 245/35 eller 235/40 eller...?

Skal ha pirelli pzero denne gangen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

235/40 18 dekk var etter det jeg husker uten noe strekk på mine gamle 9"x 18" felger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant ikke bilde av 9" med 235, men fant av 9,5" med 235:

 

i.php?a=9.5_235_35_R19&i=9.5_235_35_R19_

 

var ikke så mye strekk det da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

235/35 er det jeg har nå(advan sport dekker),og det strekker såpass at jeg vil endre det for å få mer rette dekksider :) Skal ikke være enkelt....hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 245/35 på 9" felg nå. Der er dekksidene så godt som loddrette(men ikke heeelt).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har og hatt 265/35 18 på 9" felg.... det var jo enda rettere, men husker jo ikke så godt men

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har liggende 2 ganske nye dekk i den dimmen som jeg hadde på 10",men jeg tror dem blir for bredt på 9" :confused: Dekkene skal brukes foran,så jeg er litt redd for sporing/vannplaning :o

 

har og hatt 265/35 18 på 9" felg.... det var jo enda rettere, men husker jo ikke så godt men

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det 245/35 du har på lorinser felgene? mener du at dem strekker eller motsatt?

 

Jeg har 245/35 på 9" felg nå. Der er dekksidene så godt som loddrette(men ikke heeelt).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer. De ble kjøpt med disse dekkene, men jeg vil/må ha 215/35. Dekkene er dessverre utslitte hvis du tenkte på å kjøpe dem.

 

De strekker såviiiidt det er.. Blir vel egentlig feil å kalle det strekk også, såpass lite er det.

 

Edit: Dårlig bilde, men slik ser det ut.

 

9x19LorinserRS-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei :)

Skal kjøpe nye dekk for å få bort strekken.

Hvilken dekk-dimensjon gir 100% rette dekksider på 9x18 felg? 245/35 eller 235/40 eller...?

Skal ha pirelli pzero denne gangen :)

 

Ulike dekk har ulike bredde, men generelt vil jeg mene at 255 dekk har rette dekksider på 9 toms felger. 245 er nok heller ikke så ille, mens "vanlige" 235 dekk nok blir bittelitt strekt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da prøver jeg 245/35 og håper det ikke blir mye strekk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.