#1 Skrevet Mars 18, 2010 Vis jeg ønsker og justerbart ratt må jeg da bytte heile ratt stammen osv for å få fikset det?? Er det en enkel sak vis du finner en delebil med alle delene, noen som har prøvd?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2010 jøss finnes det til b4:S... må ihvertfall det på c4 da rattstammen har et ledd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2010 jøss finnes det til b4:S... må ihvertfall det på c4 da rattstammen har et ledd. Er vel enleddet på B4 også...? Skal ikke si det helt sikkert altså. Men at det finnes justerbart ratt til B4 er nytt for meg iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2010 Har ikke det jeg heller men kunne tenkt meg det;) Så lurer litt på ka som skal til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...