#1 Skrevet Mars 19, 2010 Hei, Når jeg skrur på parklysene på bilen (A4 b5) så får jeg opp feilmelding i displayet, selv om det ikke er noe galt med parklysene (som jeg kan se i hverfall). Begge lyser som de skal. Har hatt problemet i et år nå. Har prøvd med tre forskjellige typer parklyspærer uten at feilmeldingen har forsvunnet. Noen som vet hva problemet kan være og eventuelt hva jeg kan gjøre? Er det mulig å bare slette feilmeldingen med VAG-COM eller noe slikt? mvh Mats Håpnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2010 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2010 Bump.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2010 er det vanlig pærer du her i eller? visst det er vanlig pærer der så er det mulig det er irr i kontakten eller noe så den ikke får nok motstand til pæresjekken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2010 Takk for svar! Akkurat nå er det ikke vanlige pærer, nå har jeg LED-pærer. MEN det kommer feilmelding selv om jeg har vanlige pærer. Hva er irr? Hva kan jeg eventuelt gjøre slik at den får nok motstand da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2010 Fra Wikki: Irr er den basiske blandingen av kobberforbindelser som oppstår når kobber korroderer. Når kobber irrer oppstår det et grønt belegg som kan sees på kobbertak, kobberrør, statuer eller andre ting laget av kobber eller kobberlegeringer. Først oksiderer kobber til kobber(|)oksid (rosa) deretter til kobber(||)oksid (svart) før det dannes et irret lag utenpå. Når dette laget er dannet, hindrer det at kobberet blir brutt ned. Det er tre mineraler som danner irr på kobber: Cu3(CO3)2(OH)2 Cu2CO3(OH)3 Cu4SO4(OH)6 Ellers er det vel også vanlig å kalle den hvite kalkaktige korrosjonen på lettmetaller for irr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2010 Ah, såklart. Hva gjør jeg om det er irr i kontakten da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 27, 2010 Evt bytte ut kontakten eller skrape de forsiktig bort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 27, 2010 Får se på det etter påske. Men la oss si at det ikke er irr, men at den ikke får nok motstand. Hva kan jeg gjøre med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 27, 2010 Kjøp ledd parkpærer med motstand,har ligende om du trenger. Hadde samme problemet selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 27, 2010 Kjøp ledd parkpærer med motstand,har ligende om du trenger.Hadde samme problemet selv. Er kanskje vært et forsøk. Hva skal du ha for de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 27, 2010 150.- de er med innbygget motstand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 28, 2010 Ok. Det var LED-pærer ikke sant? Jeg må ha av typen H6W. Hvilken farge er det på lyset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 28, 2010 Har du mob nr,så kan jeg sende deg på mms,er hvit lys og er ledd. Er usikker,men tror det er 5W. Passer veldig bra exenon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 28, 2010 95183343 :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 28, 2010 sender deg bilde i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 28, 2010 Flott:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...