Wheeler Dealer: 86' Audi quattro

Anbefalte innlegg

I kveld kl 23.00 på discovery, er jo kanskje av interesse for noen her: vinke :

(Wheeler Dealers) Bilserie. Mike har 5000 pund som skal rekke til å kjøpe og restaurere en klassisk 1986 Audi Quattro. Men bilen han kjøper, har ødelagt clutch, og store reparasjoner blir kanskje nødvendig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel muligens en urquattro dette, quattro er britenes betegnelse på urq ettersom jeg har skjønt. Budsjettet tyder på dette også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som så episoden, så har jeg handla fra han karen på quattro corner og kan anbefale han

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ville ikke handlet av wheeler dealer karene! De virker litt hobbymekk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men var no en helt grei urq karen fikk for noen å 40000kr da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ville ikke handlet av wheeler dealer karene! De virker litt hobbymekk

da er det nok ganske mange ikke du vil handle av... for kunskaper og arbeid de gjør der er da langt over det som er i et gjennomsnittlig hobby verksted / garasje.

At det virker som hobby mek er kansje at de har et begrenset budsjett å holde seg til?

Nok om det, syntes det er et ganske bra program som tar for seg mye artige klassikere jeg:) Mange nyttige tips en hobby mekker kan ta med seg og

Å ikke minst langt bedre en mange andre discovery programmer som har høy fokus på å dramatisere tidsfrister og arrangerte "personal problemer"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er det nok ganske mange ikke du vil handle av... for kunskaper og arbeid de gjør der er da langt over det som er i et gjennomsnittlig hobby verksted / garasje.

At det virker som hobby mek er kansje at de har et begrenset budsjett å holde seg til?

Nok om det, syntes det er et ganske bra program som tar for seg mye artige klassikere jeg:) Mange nyttige tips en hobby mekker kan ta med seg og

Å ikke minst langt bedre en mange andre discovery programmer som har høy fokus på å dramatisere tidsfrister og arrangerte "personal problemer"

Det stemmer nok det! Jeg er veldig kresen på biler og styrer lett unna biler som jeg ser mange "hobby" løsninger på! Jeg synst han har god mekaniske kunnskaper, men det jeg ikke synst noe om er når han sparkler og lakker! Det er jeg skeptisk til!

Men for all det! Supert program som er god underholdning!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendes på Discovery Channel nå i kveld, begynner ved midnatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går akkurat nå også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og nå blir det tur til quattrocorner:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De kjøresekvensene med den bilen er bare råe! Ikke noe spektakulær kjøring, men bilen er bare så jævla rå..!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer nok det! Jeg er veldig kresen på biler og styrer lett unna biler som jeg ser mange "hobby" løsninger på! Jeg synst han har god mekaniske kunnskaper, men det jeg ikke synst noe om er når han sparkler og lakker! Det er jeg skeptisk til!

Men for all det! Supert program som er god underholdning!

Han bare sparkla og gjorde litt grunnarbeid for å vise teknikken han da, han sendte jo bort begge støtfangerne til proffesjonelle for å lakkere, det påpeker han jo hele tiden at han vil ikke forringe kvaliteten på denne bilen med å gjøre det halvveis, derfor setter han bort den jobben. Men å ha på litt plastsparkel og primer betyr da ikke at han har ødelagt bilen, herregud..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han bare sparkla og gjorde litt grunnarbeid for å vise teknikken han da, han sendte jo bort begge støtfangerne til proffesjonelle for å lakkere, det påpeker han jo hele tiden at han vil ikke forringe kvaliteten på denne bilen med å gjøre det halvveis, derfor setter han bort den jobben. Men å ha på litt plastsparkel og primer betyr da ikke at han har ødelagt bilen, herregud..

Det har vært litt primitive rustjobber med provisorisk grunnarbeid, lakk med sprayboks etc på biler i litt lavere prisklasser. Husker en gammel Toyota MR-2 eller noe sånt blant annet. Ellers gjør de mye bra mekanisk, og de fleste lakkjobber settes jo bort slik som her :) Holder med om at det er et ålreit program med mye greie tips og triks, et av få Discovery-programmer en ikke blir lei av med en gang pga overdramatisering. Jævli høy han mekanikern forresten, vittig å se han kjøre Triumph Spitfire.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel muligens en urquattro dette, quattro er Audis betegnelse på urq ettersom jeg har skjønt.

Rettet skrivefeilen for deg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

discovery nå også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sendes ca denne tida hver jævla dag :)

skjelden noe nytt fra dissa gutta der, bare repriser i det uendelige

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sendes ca denne tida hver jævla dag :)

skjelden noe nytt fra dissa gutta der, bare repriser i det uendelige

hehe ;) litt synd å ratte den rundt i søla på slutten men :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

næsj da.. er jo en bil, til for å brukes hardt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare jeg som blir litt "urolig" i sjela av han jøken som kjører rundt velter tur seg dritt? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare jeg som blir litt "urolig" i sjela av han jøken som kjører rundt velter tur seg dritt? : klø :

også på norsk : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:P han programledern iriterer meg, og jeg blir sint av å se og høre på han :P han tar alt for stor plass i programmet, syns nå jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Programlederen virker som en tulling ja, men Edd ser ut som en rimelig oppegående mekaniker syns jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:P han programledern iriterer meg, og jeg blir sint av å se og høre på han :P han tar alt for stor plass i programmet, syns nå jeg :)

haha var det du ville frem til ja :P enighet !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.