#1 Skrevet Januar 30, 2005 Gjør det først som sist så vi slipper 20 poster på søndag kveld eller mandag morgen... legg inn det dere har her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2005 Sånn omtrent... Tror det nesten hadde vært kjedelig med motoren min, nå fikk jeg lekt meg skikkelig. quattro 2 the people.... Og A3 1,9tdi "Leif" versjon. Quoter meg selv her jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2005 1 og 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2005 3 og 4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2005 5 og 6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2005 7 og 8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2005 Har ikke så mange kjørebider jeg da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 30, 2005 flere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 30, 2005 enda fler.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 30, 2005 Har ikke så mange kjørebider jeg da... Men det var jo bra noen ville ta bilde av oljebrenneren min da. (fikk start nr 2) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 30, 2005 Det ser jo absolutt ut som om dere har hatt det veldig gøy der oppe. Hvor mange biler kjørte på banen da, og hvordan var temperaturen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 30, 2005 Ikke så mye bildetaking fra min side, men her er et fra parkeringen på tempelseter hotell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 30, 2005 Et par parkeringsplass bilder fra lørdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 30, 2005 Ennå mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 30, 2005 Ennå mer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 30, 2005 Siste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 30, 2005 Ønsker tilsendt bilder av biler på isbanen som har kjørt ut eller andre spessielle banebilder, gjerne også av folk i depoet. Har dere bilder fra festlighetene på Tempelseter så tar jeg gjerne disse også. Send bildene til: petter.havelsen@vwaudi-club.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 30, 2005 tatt bilder av FEIL bilmerke du Stein Ove 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 30, 2005 Takk for en kjempe helg. bilen fikk kjørt seg og det var kjempe morro. Tok nærmere 300 bilder etter at girkassa tok kvelden, men ingen bilder av min egen bil(ganske naturlig ). Er det noen som har bilder av den? Fint om du da kan sende en eksemplar til olechristian@jwcompetition.com, eller legge det ut her Bilen er en hvit audi 80q med sportquattro panser... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 30, 2005 Takk for en kjempe helg. bilen fikk kjørt seg og det var kjempe morro.Tok nærmere 300 bilder etter at girkassa tok kvelden, men ingen bilder av min egen bil(ganske naturlig ). Er det noen som har bilder av den? Fint om du da kan sende en eksemplar til olechristian@jwcompetition.com, eller legge det ut her Bilen er en hvit audi 80q med sportquattro panser... Denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 30, 2005 Jeg hadde det DRITKULT på treffet, ispigg fungerte over all forventning... Jeg vil gjerne også ha noen bilder av Duottro'n, så om noen har send dem til meg på polardego@hotmail.com Skulle ta mange bilder jeg... Men ble alt for ivrig med å kjøre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 30, 2005 Har et bilde her Ole Chistian... : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 30, 2005 Denna var tøff ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 30, 2005 Skulle ta mange bilder jeg... Men ble alt for ivrig med å kjøre... faktisk så ivrig at du glemte speilet og rygget over med-medlem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 30, 2005 faktisk så ivrig at du glemte speilet og rygget over med-medlem? QUOTE] Ups... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...