#51 Skrevet Januar 31, 2005 Og her er litt fra middagen på fredag kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Januar 31, 2005 Bilen som heter Audi coupè quattro og ikke Audi 90 Coupè quattro (jeg fikk PEPPER for dette) , uansett tusen takk for turene Kristian, John-Arild og Jan... HEEELT konge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Januar 31, 2005 Et veldig dårlig bilde av Magnus og Bjørn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Januar 31, 2005 Dirty asses 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Januar 31, 2005 Enda en Coupè quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Januar 31, 2005 Ooh, der så jeg lav ut! Kult at noen har bilde av bilen min da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Januar 31, 2005 Meg og Arne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Januar 31, 2005 Her er mindre utgaver av mine bilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Januar 31, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Januar 31, 2005 Her spiser vi. Thomas Wathne i godt humør, ser ut som Arne spiste noe han ikke likte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Januar 31, 2005 Arne på glattisen Og Luis og Håkon i farta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Januar 31, 2005 TT i solnedgang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Januar 31, 2005 Tempelseter høyfjellshotell sett fra utsiden og Polo'n som var litt møkkete etter at vi kom hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Januar 31, 2005 'noen' hestekrefter står klare på bensert'en i trondheim, fyrrige etter å komme seg på tur sørover. Vel ankommet på banen er det "pigg-på"... for noen heldige iallefall... Andre blir pent nødt til å kose seg med hjulspinn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Januar 31, 2005 Dem fleste fikk seg ett nummer på lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Januar 31, 2005 Dirty asses Er det en BULKA rs4 jeg skimter.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Januar 31, 2005 Er det en BULKA rs4 jeg skimter.... Nei, bare lyset som er litt feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Januar 31, 2005 Er det en BULKA rs4 jeg skimter.... Ehh... NEI!! Den dagen Walter bulker er undergangen nær tror jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Januar 31, 2005 Det mørke du ser er nok bare speilingen fra bagasjeromsluka på bilen ved siden av. Dette fremgår av bildet av bilene forfra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Januar 31, 2005 Per Haakon så ihvertfall klar ut på Lørdags morgenen. Helt klar kan han jo ikke ha vært, for vi måtte Rette opp bilen etter bare noen få runder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Januar 31, 2005 startet med pilking som tilleggshobby Arne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Januar 31, 2005 Ser ut som Arne dro festingen litt for langt denne helgen gitt. Ropte på elgen,eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Januar 31, 2005 Ser ut som Arne dro festingen litt for langt denne helgen gitt. Ropte på elgen,eller? detta var i det hele tatt før festen hadde begynt:D så da kan du tenke deg hvordan festen ble.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Januar 31, 2005 Dæven han søkki Luis, d e ikke mye av det venstre forhjulet som e i bakken... Du kjøre jo som en tulling... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Februar 1, 2005 Dæven han søkki Luis, d e ikke mye av det venstre forhjulet som e i bakken... Du kjøre jo som en tulling... hehe.. artig det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...