#76 Skrevet Februar 1, 2005 Ingen som har flere bilder ? ? Har slengt ut en liten video på lokallagssidene http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=177496 Made by Tor Morten Berg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Februar 2, 2005 http://follo.audis6.org/sigdal2005/ Takk til Ole Christian for mye bra bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Februar 2, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Februar 2, 2005 Nice pic Thomas. Eneste som mangler er blinking med lysene samtidig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Februar 2, 2005 Nice pic Thomas. Eneste som mangler er blinking med lysene samtidig. Hvordan kan du se på ett stillbilde at han ikke blinker da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Februar 2, 2005 Han blinker isåfall ikke fort nok. Det vises nemlig på lykten om han blinker eller ikke, denne er for klar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Februar 2, 2005 Var jo masse bilder av Duottro'n også... Kult Foto Ole C. Wold 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Februar 2, 2005 Nice pic Thomas. Eneste som mangler er blinking med lysene samtidig. Hehe, ikke så greit å blinke samtidig med at venstre-armen er ute og vinker, lyshornet er også på venstre vøtt Hadde faktisk 150-160 km/t forbi flaggvakten på bildet der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Februar 2, 2005 Høyr mæ Stian Hafsengen korleis han gjær det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Februar 2, 2005 Er det en S2 Harlequin du har der Thomas? Kult bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Februar 20, 2005 Moro å se at Gatebil har artikkel og bilder om treffet også: http://www.gatebil.no/index.php?id=356&pageid=116 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Februar 20, 2005 Masse fine bilder også... Men går det ikke å lagre bildene da, de skal jo ha 289,- for en kopi... Det er jo galskap... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Februar 20, 2005 Masse fine bilder også... Men går det ikke å lagre bildene da, de skal jo ha 289,- for en kopi... Det er jo galskap... Joda går det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Februar 20, 2005 Joda går det. Grrrrrr.... den forbanna høyre museknappen min har streika... klikk klikk klikk klikk klikk klikk... Klask... Nå MÅ jeg dra og kjøpe ny mus i morgen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Februar 20, 2005 Har kortet ned filmen min i flere snutter. Audisentrum Dannes golf Duottro Norsk Bildelsenter Quattroen S6 banden Sigdal fredag kveld Arne Ws kjøring JAMs kjøring. Er litt hompete i begynnelsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Februar 20, 2005 Oppdater posten min over med flere filmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Februar 20, 2005 Det var ikke all kameraføring der som var like stabil! Men det bryr vi oss ikke om, treffet på Sigdal var helt sjeft!! Godt med litt levende bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Februar 20, 2005 Grrrrrr.... den forbanna høyre museknappen min har streika... klikk klikk klikk klikk klikk klikk... Klask... Nå MÅ jeg dra og kjøpe ny mus i morgen... Det er ikke musa, de har lagt inn en sperre for å klikke høyre musknapp. Det er ikke vanskelig å å få fram bildekilden... Her er ett du kan lagre: EDIT: Her er alle bildene: http://www.gatebil.no/bilder/gb05_feb_sigdal/pics/big/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Februar 20, 2005 Det er ikke musa, de har lagt inn en sperre for å klikke høyre musknapp. Det er ikke vanskelig å å få fram bildekilden... Eller hvis man bruker Opera, er det bare å bruke høyre mustast som vanlig... Go Opera! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...