#1 Skrevet Mars 19, 2010 (endret) En 80-modell cab har slitent interiør, så ser etter nytt. Ser for meg at dørtrekk foran og bak blir vanskelig? Setene er vel ikke noe sak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2010 Tror ikke seter går. Så sant ikke 1`er caben har 5 seter? Er hvertfall bare 4 seter i min 3`er. Forsetene er vel kanskje det eneste du kan bytte om. (tror jeg) Når det gjelder dørtrekk, så tror jeg dørene på 1`er cab er større/lengre enn på vanlig golf(er det på min 3`er). så de vil nok heller ikke passe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2010 Seter foran og dørtrekk er likt som på 3-dørs. Resten er forskjellig men går sikkert an å tilpasse med masse modding. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2010 Supert! Det er dørtrekk foran og forseter som er kritisk. Bakseter er vel sjelden så slitt i en cab. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 2, 2010 Ser nå at jeg har større dørtrekk enn 70-tallseinsere. De små passer vel ikke rett på min dør? Fra min cab ... Fra 76(?) 3-dørs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 2, 2010 Joda de passer, er bare den plastikkdritten på toppen som er forskjellig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 2, 2010 Hurraaaaaaaaaa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...