#1 Skrevet Mars 19, 2010 Hvordan vil slitte, eller dårlige fjærbeinslagere være? Sliter mye med gnaging/gammel fjærseng lignende lyd i bilen ved rolig kjøring. Knirker mye. Forstillinga er helt ny (forsterket type), demper og fjærer er nye (justerbart senkesett). Så eneste som er igjen å bytte forran er da gummien rundt stab staget forran og fjærbeinslageret som da jeg kommer på. Noen andre som har andre innspill? Det knirker også da jeg står stille, med avslått bil og husker på bilen. Vært uheldig å fått dårlig demper? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2010 Sjekk om fjæra "hopper" når du svinger. Typisk indikasjon på defekte fjærbeinslager. Edit: Du skriver ikke hvilken bil det er, men om det er a4'en så har du ikke fjærbeinslager siden den har multilink, så da må det være noe annet som lager lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2010 (endret) Det er på A4 ja, med det multifeil systemet Er ikke fjærbeinslager nei, fant det ut nå. Men er jo en slags pute der oppe. Jeg har bestilt foringene på stab staget, de som sitter på selve bilen, innerst liksom. Se om det hjelper. Hvis ikke blir det å bytte demper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...