#1 Skrevet Mars 19, 2010 Hei Noen som har tips på hva og hvordan jeg bør behandle skinnet første gang på RECARO(sportster CS) stoler? Det virker som skinnet er satt inn med noe.Har prøvd å rengjøre litt med rent vann og microfiber-klut,mulig det er skinnet som slipper litt farge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2010 Swissvax Leather Glaze er fint for å beskytte skinnet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2010 Takker for tips Skal prøve det neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2010 Støtter opp under kvaliteten på Swissvax-produkter generelt. Kan også anbefale Poorboy's Leatherstuff som jeg kjøpte for å rense og sette inn mine egne skinnseter. Greide ikke vente til det ble pent vær og tok skinnsofaen på stuen istedet! Skinnet blir utrolig mykt og glatt, samt at den renser slik at du får tilbake den dype fargen. http://www.blankbil.no/ds_product_info.php?cPath=22_83&products_id=403 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...