#1 Skrevet Mars 19, 2010 Har spekulert lenge på hvorfor denne ikke fungerer på bilen min, det er den velkjente lyshendelen med noen ekstra knapper på, som er standardutstyr på de fleste Audier. Man trykker, så kommer forbruk,temp etc opp mellom instrumentene fremme. Tok til å lete rundt i sikringsskapet idag, sjekka boka den sa at sikring NR11 er til Regelanlage\Automatikgetriebe eller noe sånt (kjørecomp) Når jeg kikket i skapet, ser jeg at det ikke er noen sikring der...det er merket av "11" men man kan ikke plassere noen sikring der, da det ikke er kontakt der. Dette må jeg si at jeg desverre ikke fattet en måsedritt av...dette er jo standardutstyr vel wtf? Setter pris på noen kloke huer her, skal legge frem noen bilder iløpet av helgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2010 Virker verken kjørecomputer eller cruisecontroll? Sikring 11 er bla til automatgir, har du det? kan sjekke i boken min senere jeg har en norsk versjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2010 Ingen av delene funker, de har aldri funket så lenge jeg har hatt bilen. 5mnd, og nå er jeg lei...vil ha det online... Bilen er en 1998 A6 2.4 Quattro m tiptronic ja, ellers er jo bilen med en pen utstyrspakke, så fatter ikke helt dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2010 fant du ut noe fra instruksjonsboka di Ole Jørgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...