Anbefalte innlegg

Han var jo flink. Tipper han har øvd på NFS Shift :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunst i sin rette form!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig flink fyr, og bra filmet osv :)

Meeen, noen må jo klage litt i blandt, hehe. Synes ikke drifting helt blir drifting, med V8 osv .. Gode gamle Ae86, S13 og S14 er litt mer sjarm i mine øyne :) .. Men igjen, skal ikke klage på prestasjonene til han i filmen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Breisladden kan jo bare legge seg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble ikke imponert eg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble ikke imponert eg.

Regner med at du fikser det der lekende lett... : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble ikke imponert eg.

Hvordan er det mulig? Han er jo dritflink..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samma sier jeg. Om man følger med, så ligger det konstant svarte striper bak bilen. Og det der er et godt stykke. Full kontroll han her ja!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange "takes" tok det å lage denne filmen da?

Til å starte med trodde jo "alle" at videoene med Ken block ble lagd på 1 run...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til å starte med trodde jo "alle" at videoene med Ken block ble lagd på 1 run...

Trodde du det? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde du det? :P

Nei, men det ble veldig mye styr rundt det når folk fikk se en bakfilm om hvordan de lagde den ene videoen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rått klipp bra kjøring , gi meg noen timer og en bil som ikke er min så skulle jeg fiksa det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er riktig! MEN, ser du noen merker i asfalten fra før han kjører der? NEI! så da MÅ jo filmen være laget i et og samme klipp ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er riktig! MEN, ser du noen merker i asfalten fra før han kjører der? NEI! så da MÅ jo filmen være laget i et og samme klipp ;)

Det er ikke sikkert.. Alt er mulig på film: haha : :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i noen klipp ser du svarte spor før bilen.. kan jo være noen klipp som gikk flott, og noen ikke fult så flott

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkelte svinger er høyst sannsynlig gjort på ett opptak, men du skulle bare visst hvor mye man kan jukse når man lager film og video..

Uansett! Utrolig fint stykke vei hvor jeg absolutt kunne tenkt meg å tilbrakt ett par timer uten annen trafikk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.