#1 Skrevet Mars 19, 2010 Hei. Sliter litt med bilen min, når eg var ute og køyrte idag så merket eg at den mistet litt av draget sitt, var ikkje samme spruten som før. Det kjem og går heilt uregelmessig. Etter 1 times køyring blei den heilt dau, låg i 80 på 5 giret og så begynner den å dø sakte ut. Prøvde å gi litt meir gass men skjedde ingen ting, farten og turtallet sank sakte men sikkert. Einaste som hjalp var å trykke gassen heilt i botn, då våkna den til liv igjen. Men tok ikkje lange tida før den begynte på nytt. Er ein del vatn ute på vegane no, merka da spesielt godt etter at eg hadde køyrt oppi nokon store vassdammer. Bilen er ein Coupé Quattro 89 mod, 2,3L 20V. På forhånd takk:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 19, 2010 Kan legge til at eg nett har bytta fordelerlokk, bensinfilter og plugger. Men ikkje rotor og pluggkabler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2010 Hadde samme problem på min 7A..spesiellt i vått vær. Da var det rett og slett fuktighet og faktisk olje under fordelerlokket. Dette er mange år siden, og den bilen ble aldri helt god i mitt eie. Da var det vell ei tetning av ett eller slag rundt "rotor" som va gått.. dette gav meg mye fusk, men underlig nok, i fuktig vær. Må jo ha med temperatur og at det "slår" seg under lokket der.. I alle fall er det nok smart å bytte rotor, og værfall se over pluggkablene dine.. Det er jo værtfall ingen tvil om at det er tenningsfeil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2010 La merke til at det låg litt olje i det gamle fordelerlokket, men tenkte ikkje meir over det: dum : Får vel bestille litt dela og bytte iveg da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...