#1 Skrevet Januar 30, 2005 Hvem selger Driv felger i Norge (mest sansynlig ingen tenker jeg...)? Sizes : 26x10, 24x10, 22x9.5, 20x8.5 http://www.mhtwheels.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2005 Den var knall. 8,5 x 20 blir bra på A6en Petter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2005 Tøff den! Detta er vel et typisk spørsmål til bling-ekspert Jons Dekk & Felg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2005 konge. likte den ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2005 Blir jo skikkeleg fett med originale bremse bak i den delgen der 20" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2005 Har noen små Porsche kalipere liggende;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2005 Fet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 30, 2005 høy bling-faktor der ja... J***a nice ! men boltsirkelen da ? kommer den i 5 bolta ? er jo 6 på bilde, og er vel ment til Offroadere.... bare noe å se etter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 30, 2005 Ja det var det da... Har "snakket" med Jons Dekk & Felg via PM og han sa det ikke var umulig å skaffe slike felger. Men om de finnes til Audi vet jeg ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 31, 2005 Virker som om dette kun er off road felger:( Får mer og mer lyst på denne felgen. Uansett pris!! (eller nei...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 31, 2005 Sjekk ut denne siden!!! Masse rå felger! http://www.roadwheels.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 31, 2005 Virker som om dette kun er off road dekk:( Eller felger kanskje ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 31, 2005 Eller felger kanskje ? Ja, felger;) Satt kikket på dekk samtidig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 31, 2005 Hadde jo vært dritfin i 20" på Sharan"en min!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 31, 2005 Virker som om dette kun er off road felger:(Bytte til LT da vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 31, 2005 Dra på Narvesen og kjøp DUB magazine Petter, mye bling og wheels guide bakerst i bladet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 31, 2005 Skal sjekke det ut:) Eller hva med denne? Den finnes hverfall til personbiler... Den er også 20":D Tror den kunne passet bilen min i og med at bilen er sort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 31, 2005 Den Foose felgen der var bare helt KONGE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 1, 2005 Oooo! Den likte jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 1, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 1, 2005 Du kan kjøp sort og jeg kjøper blank så får vi ned kostnadene litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 1, 2005 Kanskje det! Har sendt mail til dem så jeg venter svar innen 48 timer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 1, 2005 Skal sjekke det ut:) Eller hva med denne? Den finnes hverfall til personbiler... Den er også 20":D Tror den kunne passet bilen min i og med at bilen er sort. Neineinei! Den skal vere blank! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 1, 2005 Ikke nødvendigvis på sort bil;) Er ikke så mange med sorte felger foreløpig. Tror de hadde passet bra på A6en:) Er det noen som har lyst til å PS de på bilen min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 15, 2005 På tide med nye felger... Kaotik Z6 Kaotik Z5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...