#26 Skrevet Februar 15, 2005 Må si meg enig med Sture. Syns ikke det er såå bra med svarte eiker på en sånn type bil?! Den er jo liksom litt bling bling i seg selv da.. Men smaken er som baken, heldigvis! Oz Opera II PL tror jeg ville vært rå på A6'n!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 15, 2005 Svart senter er hotttttt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 15, 2005 Svart senter er hotttttt! Meget enig i det! Kunne tenkt meg det selv. Men det er ikke mange som selger det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 17, 2005 Virker som om dette kun er off road felger:( Får mer og mer lyst på denne felgen. Uansett pris!! (eller nei...) Syns jeg har sett de bildene i et blad før ja. Har en kamerat som kjøper de felgene i USA tror jeg. Kan høre med han hvis det er noen som har interesse for dette. Men som sagt, han kjøper til AM-car biler. Men kan jo hende de lager til "normale" biler også Jord_ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 17, 2005 Skal sjekke det ut:) Eller hva med denne? Den finnes hverfall til personbiler... Den er også 20":D Tror den kunne passet bilen min i og med at bilen er sort. genial felg spør du meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 17, 2005 det syns bling-gutta på westcoast-customs også! helt FEIL bil, men det gir jo et lite inntrykk! Pimp your ride! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 17, 2005 Synes det er stilig med sort senter. Er litt gangster aktig:) Men liker også Kaotik felgene godt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 17, 2005 Sinnsykt kul felg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 17, 2005 Meget enig i det! Kunne tenkt meg det selv. Men det er ikke mange som selger det. Et tips er RH ZD-RAD i 19 eller 20 tom også lakkerer man sentret selv svart, det tror jeg kunne bli gromt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 27, 2005 Hva med denne? http://www.abswheels.se/shop/show_product_pictures.asp?artnr=MA%5f83874 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Februar 27, 2005 Eller sorte:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 2, 2005 Hva med denne: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 2, 2005 Ikke lett dette.... Skifter smak hver dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 2, 2005 De du her i større da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 3, 2005 Den "krokodilleskinn" felgen var ikke fin! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 3, 2005 Den "krokodilleskinn" felgen var ikke fin! Den var lagt inn mest som en spøk;) En helt jævlig felg synes jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 8, 2005 Jon Gravir sendte meg for litt siden et bilde av disse felgene: , men jeg syntes ikke de ville passet A6en så godt. Men.... Har vanskelig for å bestemme meg... Er jo en ganske viktig detalj på bilen og siden felger er dyyyrt så må jeg være sikker før jeg kjøper noe. Men jeg liker faktisk denne felgen bedre og bedre. Synes designet er ganske rått, men var redd designet ikke ville passe på A6ens former. Denne felgen finne også i annen farge: Hva synes folket om disse? Jeg synes de sorte er råest, men vil de passe på en A6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 8, 2005 SYKT:D Pent? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mars 8, 2005 SYKT:D Pent? De siste her hadde passet godt på A6'en din spør du meg, synes de var knalltøffe.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mars 8, 2005 Hva er prisen på de i sort og chrome i 19"? Er ute etter nye felger selv til A6'en og disse hadde vært rå! Har kikket etter noe lignende, er ute etter mørke felger. Tror det passer min da den er Achat grå met. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mars 8, 2005 TETTSUT/X inox/black 8X19" € 437,09 TETTSUT/X inox/black 9X19" € 453,79 TETTSUT/X inox/black 9X20" € 509,47 TETTSUT/X inox/black 10X20" € 523,39 TETTSUT ☼ 7X17" € 164,72 TETTSUT ☼ 8X17" € 169,36 TETTSUT ** ☼ 8X18" € 190,24 TETTSUT ☼ 8,5X18" € 194,88 TETTSUT ☼ 9X19" € 229,68 TETTSUT ☼ 9X20" € 243,60 TETTSUT ☼ 10X20" € 255,20 Alle Preise sind Stückpreise incl. 16% MwSt, mit Nabendeckel, Schrauben/Muttern. Ausser LK130 Versandkosten pro Felge/kpl. Rad € 10,00 incl. Transport Versicherung. Zahlbar sofort ohne Abzug, per Vorkasse oder Nachnahme Kan noen oversette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mars 8, 2005 Kan hjelpe litt: Alle priser er pr felg ink 16% mva og bolter. 10€ pr felg i frakt ink fraktforsikring. Der stopper mine ferdigheter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mars 8, 2005 Kan hjelpe litt: Alle priser er pr felg ink 16% mva og bolter. 10€ pr felg i frakt ink fraktforsikring. Der stopper mine ferdigheter. 10 euro pr felg i frakt er nok desverre kun innenfor Tyskland. Jeg fikk en pris på 45 euro pr felg fra Berlin til Norge. Det svir... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mars 10, 2005 Fine felger det der ja..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...