#1 Skrevet Mars 20, 2010 Noen andre enn meg som stiller? Noen som tar med Vag-COM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2010 satser på å komme, på sommerdekk:) trenger forresten 1stk. skiltplate type ny så hvis det kommer noen som dealer dette hadde det vært knall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2010 Jeg kommer jeg:) Kan ta med vagcom, er det TT'en som skal leses Tord?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2010 ja, det forbanna dritte ass.. ABS problemer.. så vil jeg vite litt mer før Møller skal gjøre meg blakk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2010 Regner med jeg kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2010 Kommer sannsynligvis. Fortsatt i vintermodus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 23, 2010 ja, om jeg får det som jeg vil har jeg sommerdekkene på i løpet av dagen... har et møte til halv 5 i dag på jobben så satser på at jeg bruker kort tid på å bytte dekk.. =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 23, 2010 Jeg blitt syk, så jeg kommer desverre ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 23, 2010 jaja.. God bedring! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 23, 2010 Vurderer å lufte 1'eren for første gang i år... Aldri vært på disse treffene før, men en gang må bli den første 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 23, 2010 tror jeg tar frem cab`en og stikker ned en tur: lenge siden jeg rullet på sommer dekk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 23, 2010 Kult at mange kom! Satser på at det blir tilsvarende eller enda bedre når været blir varmere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 23, 2010 kjørte forbi dere idag, men hadde dessverre ikke tid til å slå av en prat. Men var en lekker utsikt fra veien, mye flotte biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 24, 2010 ja du ble overservert! =) Var kjempe bra oppmøte... Vi manglet bare kaffe i "kulden" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 24, 2010 Fanen og, jaja sånn går det:) Jeg som til og med har fikset meg nøkkel til lyset der nede, men så lenge Mr.Raa er tilstede er det greit:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...