#1 Skrevet Mars 20, 2010 Lurer på om noen har noen gode priser på dekk/felg i bergensområdet som det hadde vært mulig og benyttet seg av? Eller om noen har noen fine felger til salgs, har en A4 b6. Er på utkikk etter 19". Mvh Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2010 Jeg skal ha en samtale med Elisabeth angående rabatter hos oss på Dekk & Felg Spesialisten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2010 Jeg skal ha en samtale med Elisabeth angående rabatter hos oss på Dekk & Felg Spesialisten. Suverent ' Håper det blir en enkel beskjed om noe går i orden da:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2010 men er ikkje altid dekk & felg spesialisten har den beste pris med rabatter. eg fekk ein liten rabatt hos dekk1 i kanalveien. dekk & felgspesialisten gir og forskjellige anbefallinger på dekk. min bror hørte på dekk og fekk anbefallt ein type. ringte dagen etterpå for å bestille og da var det ein anna som sa at det var ræva dekk. så kjøpet vart ein anna plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...