#26 Skrevet Mars 21, 2010 Der rakk Stian og skrive en post om det akkurat før meg ser jeg!:)hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 21, 2010 erfaringsvis går oljeforbruket ned en god del om man går fra shell til feks castrol slx LL3, har i allefall jeg erfart:) hadde shell på min og da brukte den en god del olje, byttet til Castrol Edge og den bruker nå ingenting er en A4 B5 med 1.8liter bensiner.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 21, 2010 Kjører kun castrol jeg uansett:) alltid gjort på både bil og mc. Møller har vel en avtale med shell.. og de leverer olje som dekker alle vags spesifikasjoner, så fabrikken sier ikke noe på det at shell olje er brukt i feks en garanti sak:) Vi har begge deler hos oss, men kunde må be om castrol.. ellers får bilen shell olje etter bilens spesifikasjoner:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 21, 2010 Forstår egentlig ikke hvorfor møller bruker shell olje jeg! står noe at det er anbefalt castrol olje innpreget i oljepåfyllingslokket på Golfen min hvertfall! sett det på en del annen VAG også! Vi har byttet ut shell med Castrol hos oss nå i alle fall.. Har alltid brukt Castrol selv, fått det anbfalt og vært fornøyd med det så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...