#1 Skrevet Mars 20, 2010 Hei hei. Lurer på hvem som kan hjelpe med med og ordne club skiltplater og klistremerker? Ellers må jeg bare skryte av mangen fete club biler i området Mvh Erik: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2010 Mr. Eivind Lundblad:D eller kanskje Elisabeth Thomassen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2010 Takk for kjapt svar Foresten sinnsykt fin bil du har, leste litt i tråden din om den, Nice..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2010 Mr. Eivind Lundblad:D eller kanskje Elisabeth Thomassen:) Jeg prøvde og sende en melding til Lundblad, men har ikke fått noen svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2010 Han er på voss i en lengre periode, så du kan jo prøve Elisabeth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2010 Takk for kjapt svar Foresten sinnsykt fin bil du har, leste litt i tråden din om den, Nice..! Hehe: flau : Tusen takk for det:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 23, 2010 skiltplater skulle jeg hatt også.. Blir enda en PM til ho elizabeth da vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 24, 2010 Ser det er en stund siden hun sisst var innpå, så håpte kanskje det var noen andre som hadde tilgang til det..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 17, 2010 Hei hei. Var disse platene igjen da:) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 30, 2010 Kunne tenkt meg klistremerker jeg også. Har det skjedd noe på skiltplate-/klistremerkefronten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 30, 2010 http://aksessas.ipb.no/vwaudi-club/default.aspx?gid=1098 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 30, 2010 Jepp, det er fint med skiltplater. De ser veldig bra ut på bilen min. Klistremerkene har dessverre falt av, noen som vet hvor jeg skal henvende meg for å få tak i slike? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 16, 2010 Skjedd noe mer med platene eller?! Ttt=Ting-tar-tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...