Bytte sikkerhetsbelter - vanskelig?

Anbefalte innlegg

Hei

Hvor vanskelig er det å bytte sikkerhetsbeltene i en Audi A6 2000 mod? Sedan forøvrig..

Var å prøvde en BMW 5-serie i dag med krem-farget interiør, slik som jeg har, og den hadde sorte belter, og jeg digga den kontrasten det gav.

Fredrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vell bare og demontere B-stolpe dekselene ved siden av setene,og skru de av vil jeg tro. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel tres litt inn her og der? Og bak tror jeg egentlig det er litt verre..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne jeg. Noen som vet hvor man skal gripe an ting for å bytte beltene bak?

Fikk sorte belter fra tyskland i dag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er "bare" løsne beltene bak ved hatthylla. Sitter en liten spindel eller hva jeg skal kalle det der. Tror man må løsne den fra bagasjen. (Dette er på A8 vel og merke, men antar det er delvis likt)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde i går. Man må nok av med "sidestøtta" på setet for å komme til.. Mangla noe verktøy i går, så det blir nytt forsøk i dag.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd litt nå, var ikke lett dette...

Å få av de sidedekslene som er på siden av framsetene er jo tilnærmet umulig uten å ødelegge noe. Noen trix her?

Og jeg har fått av den sidestøtta i baksetet, men hjalp lite. Tror jeg må ut med hele hattehylla. Ser at der hvor selve belte"motoren" sitter er nesten helt innkapslet i stål, så hvordan jeg skal komme til der vet jeg ikke enda..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.