Anbefalte innlegg

Har en 98 mod passat 3b, og når jeg kom ut i sta så lyser venstre blinklys konstant. Har prøvd alt for og få det av men til ingen hjelp. koblet av og på batteriet men det lyser fortsatt :( noen som vet hva dette han være ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være at blinklysbryteren står "påslått" til venstre? :) Uten tenningen på da, så vil mest sannsylig venstre blinklys stå på. Har opplevd det selv på Passat 3B, min var tyskimportert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være at blinklysbryteren står "påslått" til venstre? :) Uten tenningen på da, så vil mest sannsylig venstre blinklys stå på. Har opplevd det selv på Passat 3B, min var tyskimportert.

Hei, har prøvd det og, hvis jeg blinker til venstre side så skjer ingenting og hvis jeg blinker til høyre så blinker den normalt. Hvis jeg prøver nødblink så bare lyser alle blinklysene hele veien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres enten ut som en jordingsfeil på venstresiden ifbm. blinlyset, eller en gåen pære ? Men hvis alle lyser, så holder jeg en knapp på en jordingsfeil på en av blinklysene eller tilførselen til de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du hengerfeste. Har vært borti dette på en 99mod Passa og tok opp kontakta på hengerfeste og fant masse møkk. Gjorde den ren og problemet forsvant. Et lite tips bare

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres enten ut som en jordingsfeil på venstresiden ifbm. blinlyset, eller en gåen pære ? Men hvis alle lyser, så holder jeg en knapp på en jordingsfeil på en av blinklysene eller tilførselen til de.

Lurer på om det kan ha noe me den orginale alarmen på bilen, har og et problem me at interiør lyset kommer på av seg selv i tide og utide, det kan ha gjordt at alarmen har blitt utløst :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du hengerfeste. Har vært borti dette på en 99mod Passa og tok opp kontakta på hengerfeste og fant masse møkk. Gjorde den ren og problemet forsvant. Et lite tips bare

Hei, har ikke hengerfeste nei :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå prøver jeg igjen og få til dette blinklys greiene, har prøvd alt jeg kommer på nå, tatt ut sikring, rele og tatt av og på batteripol, men lyser fortsatt nå polen settes på igjen :( :( Noen som vet hvor sentrallås\alarm hjerne ligger i bilen ?? Er ganske sikker på at det er alarmen som kødder det til :( Fant en hjerne under passasjerstolen, men den gikk ikke på sentrallåsen. Hva er den ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette minner meg mye om at komforsentralen din er druknet i vann, har du sjekket om det er bløtt under matta på førersiden? Er ofte et problem på din type Passat, at det er vann i gulvet, og at komfor enheten er våt og fuktig. Har også vært borti

at enheten har overlevd, men jordingspunkt osv ved enheten er irret.

Dette kan kødde til veldig mye som sentrallås, kupelys, alarm osv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.