#1 Skrevet Mars 21, 2010 Hei.Noen tips?Som sagt over,pulserer turtall på motor ved tomgang,når den er kald,men går normalt etter 1-2 min.Har byttet lmm.Ingen feilkode med vagcom heller: faint : Pft. Kjetil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2010 Kan prøve å rense tomgangs motor og bytte tempføler bak i toppen Er ikke så veldig mye igjen da Og kun når den er kald? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2010 Kan prøve å rense tomgangs motor og bytte tempføler bak i toppenEr ikke så veldig mye igjen da Og kun når den er kald? Kun når den er kald ja.er den anntydning til lunk,går den normalt.Har tenkt på den føleren.evt hvordan måle den?rensing av t.g.motor skal prøves også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2010 Beste er og koke den mens du måler den og se den gir rette verdier Bare kikke i tabellen her Kan nappe av både tomgangsmotor og føler når du har feil og se om det blir noe forskjell da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2010 Trenger du å låne noen deler for å diagnostisere etter "prøve å bytte-metoden" så si fra, jeg har noe småtteri liggende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2010 Takker for god hjelp;-)kan hende jeg må "låne"noen deler ja,Steinar.:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...