koble det eletriske på el skinnseter ?

Anbefalte innlegg

feste s4 eletriske seter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel bare å legge opp en ny strøm kabel fra batteriet det -skal gjøre det samme nå selv jeg.må huske på å montere en sikring også da.

kan sikkert hente strøm fra under rattet et sted også,men de krever endel amp. så det beste er å legge opp en helt ny kabel sånn som man gjør til et stereo anlegg.

koblingene får du kjøpt på møller ,men du kan vel også bruke kabelsko og putte inn i koblingene i setet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

et lite anna problem er att jeg har skinner på de gamle setene,på de nye skal det bare skrues to bolter,går det ann å få kjøpt noe som passer der til de nye ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må vel ha understellet til s4 stolene, dette er vel lettest og ta i fra en s4, evt kjøpe hos møller

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjærte i matta og da kom det to hull fram til de to festene men problemet er ikke løst får det er jo bare et hull uten gjenger,får ikke ned noen mutter heller til å sku det fast :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

koblingene på el setene:

du tar en kabel fra tenninga med tenningsstrøm, på nr 86 på relet

en kabel fra batteriet med sikring på denne kobler du til nr 30 på relet

en kabel fra et jordingspungt til nr 85 på relet

en kabel fra setet å til nr 87 på relet

så må du sikkert legge opp ei jording fra setet til et jordingspungt

det med understellet kan du jo ta å sveise på ei mutter i overkant? evt sjære ut så du får nedi ei mutter...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller sveisefast en gjengestang på hver av hulla

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

setene passer men det er to skruer til elektrisk fram og tilbake som skal skrues ned i gulvet,hulla er der men ikke noen gjenger.noen som har gjort dette før

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

setene passer men det er to skruer til elektrisk fram og tilbake som skal skrues ned i gulvet,hulla er der men ikke noen gjenger.noen som har gjort dette før

å - kan du ikke bare stripse de ledningene fast inoe under der a?

edit! jeg tror jeg missforstod.....men skjønte det nå. selv har jeg kutta ut den funksjonen og bare tar den funksjonen på "gamlemåten" ,men resten elektrisk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir til att jeg sjærer å får ned en mutter på hver side,åssen er det egentlig på org s4 ? er det gjenger under de to pungta?

er det no krav på å godt det skal holde ang.eu

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har lagt opp til strøm så det går fint :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøver enda å finne en lur måte å få skrud setene på en grei måte,ikke noen som har montert før i en a4 b5?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.