Anbefalte innlegg

Har 05 mod touran 2,0 tdi DSG highline med autoblend speil og orginale tåkelys foran. Ønsker regnsensor og Coming/leaving home funksjon. Hva gjør jeg/trenger jeg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kufatec.de har mye snacks.. titt der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 05 mod touran 2,0 tdi DSG highline med autoblend speil og orginale tåkelys foran. Ønsker regnsensor og Coming/leaving home funksjon. Hva gjør jeg/trenger jeg?

Du trenger sensor og ledningsnett. Kufatec har begge deler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Coming home kan kode selv om man ikke har lyssensor/regnsensor, men da funker funksjonen hele tiden for bilen vet ikke når det er mørkt. Jeg har gjort det på en 07 Touran, men jeg kan ikke garantere for at det funker på en 05.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger sensor og ledningsnett. Kufatec har begge deler.

Kan du skaffe dette? hva er så prisen? Forstått det slik at du er forhandler for disse....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Coming home kan kode selv om man ikke har lyssensor/regnsensor, men da funker funksjonen hele tiden for bilen vet ikke når det er mørkt. Jeg har gjort det på en 07 Touran, men jeg kan ikke garantere for at det funker på en 05.

Virker det om jeg får regnsensor.... Føler den på skumringen også? Hadde 06mod Audi A4 med dette utstyret, savner det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trodde både lys og regnsensoren lå i speilinnfestingen?? Lyssensoren gjør iallefall det for den har jeg prøvd å manipulere (med hell).

På min bil skjønner den at jeg kjører inn i en tunnel og så skrur den seg fra rånelys til vanlig kjørelys, og så tilbake til rånelys når jeg kjører ut av tunnelen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du skaffe dette? hva er så prisen? Forstått det slik at du er forhandler for disse....

Sender pris på PM til deg i orgen tidlig :)

Jeg trodde både lys og regnsensoren lå i speilinnfestingen?? Lyssensoren gjør iallefall det for den har jeg prøvd å manipulere (med hell).

På min bil skjønner den at jeg kjører inn i en tunnel og så skrur den seg fra rånelys til vanlig kjørelys, og så tilbake til rånelys når jeg kjører ut av tunnelen.

På Touran 2005 henger såvidt jeg vet speilet i taket om det er aut.avblendbart, og sensoren sitter i ruten for seg selv. Strengt tatt må man bytte rute ved ettermontering av regn-/lyssensor, men folk har prøvd, og fått til uten :)

Uten sammenligning forøvrig. Montert dekktrykksesensor i en Touran i dag. Spennende, men det gikk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.