#1 Skrevet Mars 21, 2010 (endret) Hei! Er det noen som vet om det er mulig i borre om rs2-skiver fra 5*130 boltsirkel og til 5*112? Har ikke funnet noe om det når jeg søkte på forumet, men viss noen vet eksakt om det er mulig eller ikke, så er jeg kjempe fornøyd med svar: vinke : Mvh. Truls Andersen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2010 Tviler på det,da RS2 skivene har ett større "innpress" enn f.eks. S2 har! Ta kontakt med Trond Ensrud,han skaffer deg det meste av bremse oppgradering til S/RS Audi`r.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2010 Tviler på det,da RS2 skivene har ett større "innpress" enn f.eks. S2 har! Ta kontakt med Trond Ensrud,han skaffer deg det meste av bremse oppgradering til S/RS Audi`r.. Thank you Roger: vinke : Da prøver jeg det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2010 men hvorfor vil du gjøre det da? får jo samme skivestørrelsene med 5x112 allerede jo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2010 men hvorfor vil du gjøre det da? får jo samme skivestørrelsene med 5x112 allerede jo. Å? Som er hullborret eller slisset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2010 Å? Som er hullborret eller slisset? 304mm eller 322mm skiver du er ute etter? Og ka bil? braketter? A8/S8 Har jo 323mm som er flittig brukt på S2'er med big reds calippere, disse fås i alle mulige farger og fasonger;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 23, 2010 304mm eller 322mm skiver du er ute etter? Og ka bil? braketter? A8/S8 Har jo 323mm som er flittig brukt på S2'er med big reds calippere, disse fås i alle mulige farger og fasonger;) Ok, får leite litt etter big reds jeg da:) Finnes det braketter å få kjøpt? Er ute etter skiver som jeg slipper å dreie å styre med for å få på. Er på vanettaen jeg kjøpte av Bjørn Tore:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 23, 2010 Ok, får leite litt etter big reds jeg da:)Finnes det braketter å få kjøpt? Er ute etter skiver som jeg slipper å dreie å styre med for å få på. Er på vanettaen jeg kjøpte av Bjørn Tore:) 20v bremser på den vel? like som S2? Da passer Rs2 small+big reds rett på med orginale braketter fra Rs2, møller har disse, evt 034efi til 1200kr. Calippere ligger det lassevis av på ebay. 323mm skiver får du som passer rett på, går du for 304mm må disse samme skivene dreies av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 24, 2010 Stemmer. Det er S2 understell på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 24, 2010 20v bremser på den vel? like som S2? Da passer Rs2 small+big reds rett på med orginale braketter fra Rs2, møller har disse, evt 034efi til 1200kr. Calippere ligger det lassevis av på ebay. 323mm skiver får du som passer rett på, går du for 304mm må disse samme skivene dreies av. OOh Oh!! Visste ikke at det er så enkelt, da er det jo bare å spare til big reds da! Hvor mye må skivene dreies ned da? Truls. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 24, 2010 OOh Oh!! Visste ikke at det er så enkelt, da er det jo bare å spare til big reds da! Hvor mye må skivene dreies ned da? Truls. ingenting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 24, 2010 Hehe ok:p Hva skriver jeg for å finne big reds på ebay da? Klarte ikke få opp noe calippere: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 24, 2010 Du må ha 130mm mellom hullene for at det skal være bolt on på brakettene, kan og bruke fra 996 som har 142mm mellom festerene, men da må brakett smis bittelitt, lage ovale hull. Nye: http://cgi.ebay.de/Audi-Porsche-RS2-S2-Bremssaettel-RS-2-Bremse-Brembo-322_W0QQitemZ380098869938QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item587fa87ab2 http://cgi.ebay.de/BREMBO-FESTSATTEL-ROT-AUDI-RS2-PORSCHE-911-993_W0QQitemZ120530716489QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item1c1030c749 http://cgi.ebay.de/BREMBO-BREMSSATTEL-ROT-PORSCHE-993-TURBO-AUDI-RS2_W0QQitemZ200439286287QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item2eab1cca0f brukte: http://cgi.ebay.de/Porsche-911-993-Bremssaettel-vorn-965-Audi-RS2-Brembo_W0QQitemZ130376673160QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item1e5b0e2788 Dukker stadig opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 24, 2010 okå! Takk skal De ha! føler jeg har blitt mye klokere nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 24, 2010 Er det noe du har tenkt å få på i veldig nær fremtid? Eg har small reds, med klosser, skiver, braketter, stålomspunne slanger som skal selges når jeg en gang får rotet meg til å få frem bilen igjen og giddet og demontert;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 24, 2010 Tja, rundt mai-juni kanskje. Men tror jeg må ta det etappevis, så jeg ikke blakker meg helt på bremser:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 25, 2010 Jeg skal ha nye big reds på sikt, så kan kjøpe mine brukte da om du vil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...