#1 Skrevet Mars 21, 2010 Hvem forhandler dette??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2010 Hør med Håkon Sandberg her på forumet. Hyggelig kar og ok priser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 13, 2010 Mener det er samme understell som A6 c4, f.eks, kjøpte nyhlig dempere til min 96 mod A6 quattro, og da var det samme dempere som 200 avant`n, min er senket orginalt, visstnok. Har hatt en 200 avant tidligere, morsombil, kunne tenkt meg et strøkent eksepmplar igjen... om du vet om noen John André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2010 Det passer overens fra C4 ja... De fleste som selger senk har til denne også. Men husk å få deg et sett som senker mer forran enn bak, hvis ikke vil bilen se sigen ut bak.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 13, 2010 Hmm... Har fått tak i 40/40 fra H&R. Men den ser slett ikke "sigen" ut bak. Er skikkelig 80tall-stuk nå! Mulig det har noe med nivåreg bak å si...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...