#1 Skrevet Mars 21, 2010 Har ett RS2 instrument i S2 sedan min,som ikke virker,viser ikke hastighet! Bytta føler på kassa,uten hell...flytta tilbake org.instrument og da virker det gitt:) Noen som veit om noen som reparerer speedometer???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2010 http://www.norskspeedometerservice.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2010 Fikk du reparert speedon? Har nesten samme problem, dog med S2 instrument. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2010 De reparerer ikke de. Hadde samme feil på mitt måtte kjøpe nytt hos møller, var vel 3500.- el noe jeg ga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 22, 2010 Fikk du reparert speedon? Har nesten samme problem, dog med S2 instrument. Har hatt samme problem m instr.til en 93.Audi 80 2.0,der demont.jeg speed. og lodda 4 punkter på selve speed.delen,der signala kommer inn.. Det blei bra da! Tenkte det kunne være samme problem på RS2 speed. så demonterte det oxo,men der var det helt annerledes og fant ingen løse loddepunkter... Men mulig S2 speed. er mer lik 2.0, såfall lar det seg fikse...=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...