#1 Skrevet Mars 21, 2010 (endret) Vindusviskeren bak går hele tiden med intervall , selv om bryteren er avslått. Bilen er en 02 passat 1,9tdi Har sjekka bryteren og den er i orden. Noen som vet hva det er som styrer intervallet på viskeren bak? Har prøvd å trekke ut relèene under dashbordet i tur og orden uten å finne et som styrer intervallet på bakviskeren. Kan intervallstyringen muligens være innebygd i viskermotoren bak?? Har foreløpig tatt ut sikringen til bakruteviskeren slik at den ikke går hvert 5-10 sekund. Håper det er noen her som kan komme med noen gode tips?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2010 Når jeg bytta viskermotor på min bil så sitter det endel elektronikk inne i motorene, så se ikke bort fra at intervalene styres derifra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2010 Typisk på en tidligere transporter vi hadde på jobb. Måtte bytte viskermotorene bak for å få det i orden. På det verste begynte også viskerne fram å gå tidvis likedan. Alt var greit etter bytte av viskermotorer bak... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2010 Da ser det ut til at det er felles relè til styring av intervall foran og bak. Det er innebygd alle funksjoner i en og samme styreenhet, ifølge Sulland Bodø. Håper dette stemmer da det er det rimeligste og enkleste alternativet, passerer såvidt 500 kr. Har bestilt nytt, så får se om det blir løsning på problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2010 Ryggelysbryter?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2010 Ryggelysbryter?? Har ikke den funksjonen at viskeren bak starter når bilen settes i revers. Er for gammel til det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 22, 2010 Ok. Just an idea:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 27, 2010 Da var problemet løst med nytt relè. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...