#1 Skrevet Mars 22, 2010 Har problemer med at ABS slår seg av og på, eller delvis. Når jeg starter bilen forsvinner feilmeldingen om ABS'en ganske fort. men etter ca. 2-5 minutters kjørring kommer den tilbake, da får jeg feil på både ABS og ESP. For ca. 1 uke siden kunne jeg kjøre lenge før jeg fikk denne feilmeldingen, men det vikrer som det kommer litt ofte nå, hvordan jeg kjører har lite å si, både rolig og "frisk" kjøringer utagrerer til feilmelding Det høres ikke ut som hjullageret er gåent, og bilen er ellers god å kjøre, bremser ser også fine ut, noen som kjenner til dette problemet på en 1.8T 1999modell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2010 Kan vel være den velkjente abspumpa som begynner å daue... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2010 får krysse fingra, er inne hos møller for en sjekk nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2010 kan være dårlig kontakt i kontakten til abs hjernen, den kan gjerne irre seg fast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2010 tenkte jeg skulle si at det var ABS sensoren som hadde røket bak på høyre dekk. Byttet denne og slettet feilmeldingen, nå ser alt ok ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...